خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

شهدای بانسره  قهرمان مینی فوتبال  شهدای رسانه نهاوند شد

همدان-رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم شهدای بانسره قهرمان جام مینی فوتبال  شهدای رسانه و فوتبالیست شهرستان نهاوند شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم شهدای بانسره  بدون شکست قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه و فوتبالیست شهرستان نهاوند گرامیداشت کنگره ۸ هزار شهید استان همدان شد.

وی گفت: همچنین تیم شهدای روستای تکه به مقام دوم رسید و تیم شهدای وراینه مقام سوم را کسب کرد و تیم شهید نادری هم به  عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: جام مینی فوتبال چمنی شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند ویژه رده سنی نوجوانان برای نخستین بار در شهرستان نهاوند و با شرکت ۱۰ تیم  و به  مدت ۱۵ روز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست ویژه کنگره  ۸ هزار شهید استان همدان در زمین چمن طبیعی مینی فوتبال روستای تکه برگزار شد.

وی افزود: در دیدار فینال تیم شهدای بانسره با نتیجه ۴بر ۲ تیم شهدای تکه را شکست داد و در دیدار رده‌بندی هم تیم شهدای وراینه تیم شهدای فیازمان را ۳ بر۲ برد.

جوانمردی گفت: این مسابقات ویژه رده سنی نوجوانان و به منظور کشف استعدادها در نقاط روستایی و حاشیه شهر به میزبانی روستای تکه انجام شد.

گفتنی است؛ روستای تکه دارای ۳ شهید می باشد که شهیدان الله مراد نادری و علی پیرزادی از شهدای فوتبالیست نهاوند بوده‌اند و شهید نادری به جز فوتبال یکی از شهدای رسانه استان و شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات